سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان از ۶۰ واحد صنفی در شهر قزوین بازدید کردند.

 جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان در بازدید از فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها سطح شهر قزوین بازرسان تخلف در ۲ واحد عرضه کننده شکر، ۳ واحد مرغ فروشی، ۳ واحد صنفی عرضه تخم مرغ و ۸ واحد نانوایی مشاهده و ثبت کردند.

خدایاری افزود: این واحد‌ها به دلیل گرانفروشی و کم فروشی متخلف شناخته شده و پرونده این واحد‌ها به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی اظهار داشت: بازرسان این سازمان ضمن بازدید منظم از واحد‌های صنفی سطح شهر بر روند توزیع و قیمت کالا‌های کشاورزی نظارت دارند و در صورت مشاهده گرانفروشی در واحد‌های صنفی مقابله جدی خواهد شد.

خدایاری تاکید کرد: صاحبان واحد‌های صنفی و فروشگاه‌ها بایستی اجناس خود را با قیمت درج شده بر روی بسته بندی کالا به مردم عرضه کنند و شهروندان نیز بایستی در هنگام خرید به قیمت درج شده توجه کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.